سيستم ترمز ضد قفل (ABS)پژو 405 پارس و سمند

امتیاز:

در اين مستند 152صفحه اي كه توسط شركت ايرانخودرو تهيه شده است با موارد زير آشنا خواهيد شد.

ترمز
عملكرد ترمز
بوستر
سيلندر اصلي
مدار ترمز
سيستم هاي ترمز مكانيكي
مقدمه اي بر ABS
غلتش
لغزش
مشكلات و عواقب لغزش در ترمز گيري
فوايد سيستم ترمز ABS
نرخ لغزش
رابطه ترمز گيري و فرمان پذيري نسبت به نرخ لغزش
محدوده عملكرد سيستم ABS
عملكرد سيستم ABS
فاز هازي مختلف عملكرد سيستم ABS
اجزا سيستم ترمز ABS
انواع سيستم ترمز ABS
اصول عملكرد سيستم ABS
سنسور سرعت چرخ
واحد كنترل الكترونيكي(ECU)
واحد كنترل هيدروليكي(HCU)
شيربرقي
عملكرد واحد هيدروليكي HCU سيستم ترمز ABS
سيستمEBD
مزاياي سيستم EBD
مدارات الكتريكي
راهنماي نقشه
مدار MK20
مدار MANDO
مدار MK70
عيب يابي سيستم ABS با استفاده از دستگاه عيب ياب
انواع دستگاههاي عيب ياب مورد استفاده
آشنايي با دستگاه Diag2000
مراحل عيب يابي سيستم ترمز ABS خودروي سمندبا استفاده از دستگاه دياگ
هواگيري
دستور العمل هواگيري سيستم ترمز
نكات مهم هنگام تعويض مجموعه بلوك ABS (HECU)
عيب يابي دسته سيم MK20 ABS
نكاتي درباره  عيوب
عيب يابي خطاهاي سنسور و چرخ دنده (MK20)
بررسي عيوب
بررسي علائم
زمان سرويس هاي ادواري سيستم ABS

بخشي از متن مستند را در زير مي خوانيم:
سيستم  ABS فشار هيدروليكي را به سيلندر چرخ هااعمال مي شود را به گونه اي كنترل مي كند كه از قفل شدن چرخها در روي جاده هاي لغزنده و يا در هنگام ترمز هاي شديد جلو گيري مي شود همچنين پايداري كنترل فرمان خودرو هنگام ترمز هاي شديد امكان پذير خواهد شد.
در يك سيستم ترمز معمولي اگر در هنگام  ترمز گيري در يك جاده لغزنده صورت گيرد راننده براي جلوگيري از عدم كنترل خودرو مي ايستد و به صورت فشار دادن و رها كردن متناوب پدال ترمز عمل كند تا خودروبايستد اين عمل به طور اتوماتيك انجام مي گيرد با اين تفاوت كه كنترل ترمز  در اين حالت بسيار دقيق تر و ABS متوقف شود

قیمت: 5,000 تومان
مقدار:
نظرات
یک نظر برای این محصول بنویسید!
نام
پست الکترونیک
لطفاً نظر بدهید
امتیاز برای محصول
Copyright www.webdesigner-profi.de